برگزاری مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری

برگزاری مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری

به گزارش سفرگو، مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری از ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به شکل مجازی و حضوری، مجانی و عمومی برگزار می گردد.


به گزارش سفرگو به نقل از ایسنا، مدرسه تابستانه گاسترونومی (علم و فرهنگ تهیه، توزیع و مصرف غذا) و مقاصد نوظهور گردشگری به همت و حمایت دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی معاونت گردشگری کشور، دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و شتابدهنده فاخربوم بعنوان مجری برگزاری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شکل آنلاین و حضوری برگزار می گردد.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت گردشگری، ابوطالب قاسمی در شرح جزئیات بیشتر این رویداد اظهار داشت: ثبت نام در دوره آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه امکان پذیر است و علاقه مندان به این حوزه می توانند از آموزش مجانی تخصصی مربوطه بهره مند شوند.
او اظهار نمود: صنعت گاسترونومی همچون مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیتهای بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش های کاربردی برای فعالان صنعت توریسم و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی ترین وظیفه آموزش های کوتاه مدت گردشگری به حساب می آید.
قاسمی اضافه کرد: در این راستا با هدف عرضه آموزش های کاربردی و بحث و تبادل نظر در رابطه با مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با محوریت تشکل های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه قصد دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه های کلان و چالش های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهد.
این دوره که به شکل حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می شود، برای عموم علاقه مندان آزاد و مجانی است.
ثبت نام علاقه مندان برای حضور مجازی از راه درگاه https: //evnd.co/yR۲hE صورت می گیرد.




منبع:

1403/06/23
12:53:03
5.0 / 5
54
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , صنایع دستی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
سفرگو لینکهای سفرگو
سفرگو SafarGoo

سفر سفرگو

گردشگری و توریسم

safargoo.ir - تمامی حقوق سایت سفرگو متعلق به آن و محفوظ می باشد